جوابیه!!!!!!!!
سلام سركار خانم
متاسفانه تمام اين مشكلات شما بدليل عدم پذيرش نقشتان است واگر به بيمار بااين ديد نگاه مي كنيد يعني شما دچار فرسودگي شده ايد وحتي احترام بخودتان را هم ازدست داده ايد وبهتر است به مشاور مراجعه كنيد
جوابیه:ممنون از اینکه نظرتونو برام نوشتید.
چیزی که من نوشتم فقط یه متنه که از گله و شکایتهای اطرافیانم الهام گرفته،من پرستاری رو دوست دارم خیلی بیشتر از اونچه که فکرشو میکنم و میکنی! اگه متنو تا اخر خونده باشی نوشتم که دلیل این فرسودگی اینه که پرستار با عشق کار نمیکه.
تازه من هنوز ترم یک هستم سر کار نرفتم تا خسته باشم و فرسوده !!!!
اما بازم ممنون که نظر دادی بازم به وبلاگ کلاسمون سر بزن منتظرت هستیم....
![]()