سلام دوباره دوباره!!

سلام به هم کلاسی های عزیز...
یادتونه ترم اول...؟
چقدر زود رد شد یا شایدم دیر...
داریم به نیمه های دوزه دانشجوییمون میرسیم.
با حساب این ترم فقط ۳ترم دیگه کنار هم هستیم...(عرصه رو حساب نکردم)
خواستم از همه شما تشکر کنم چون تو این دوره چیزای زیادی از تک تک شما یادگرفتم...
نمیدونم چرا یهو یا خداحافظی افتادم .دلم برای همه بچه های پرستاری ورودی بهمن ۸۸ از الان تنگ شده.
کاش کمی مهربون تر بودیم...
*******
یک مینی مال جالب:
وقتی اولین بار دریا رو دید با خودش گفت: مثل کویر خودمونه
حتی صداش حتی موجهاش.

