سلام به همه دوستان یه مطلبی رو تو کامنت ها دیدم که یکی از بچه ها با اسم"سلام " گذاشته بود منم گذاشتمش اینجا تا بهتر ببینینش ، البته با کمی تغییرات جزئی

البته این متن ادامه هم داره ولی من فراموشش کردم اگه مطلبو گیرش آوردم دوباره متن کاملشو میذارم.

منت بافور را غل و دل که کشیدنش موجب خماری است و ناس انداختنش مزید بیماری. هر دودی که فرو می رود مضر حیات است و چون بر می آید مخرب ذات،پس در هر نشه دو دود است و برای هر کدام چرتی واجب.

از جيب و جان که بر آيد ...... کز عهده خرجش به در آيد

وز زور و توان که بر آید  .......  کز عهده چرتش به در آید